Tuesday 9 August 2011

Sabar itu separuh daripada iman. :')


Salam and Hello to everyone,

Ini entry sedih. Sebab apa? Sebab semasa menulis ini,airmata mengalir. Sebab apa? Sebab kan perkataan TEKANAN. Segala macam jenis tekanan dan termasuklah sekali kepenatan. Yes,ini semua dugaan di bulan Ramadhan. Harap sangat ending yg bahagia. Ye la,semua cerita ada happily ever after ending kan? Semua berhak untuk dpt ending yang gembira dan sempurna. InsyaAllah.

Apa yang mampu dibuat? Hanyalah perkataan SABAR. Sedaya upaya memujuk diri ini untuk sabar. Tapi kadang kadang tekanan tu mmg boleh dilepaskan dengan linangan air mata. Moga Tuhan kuatkan hati hambaNya ini dlm mengharungi dugaan hidup ini. Amin.

Tukar topic lain,esok ada berbuka puasa bersama RHB Islamic Bank Automobile Division. Sekaligus award presentation. Nama ini taktau la tersenarai ke tidak dpt award. Kita tengok je la nnt. Tapi rase cam tade lg sbb rase diri ini tak cukup otai lg. Hehe. Okayla guys and gals,selamat berbuka puasa. Ye,ye..airmata pun dah disapu. Badan rasa sedikit tidak sedap tp MC harus dijauhi sebab banyak perkara yg belum selesai lagi. Pray for me to not fall sick and be patient through life. Dont worry,i pray for you guys out there too. InsyaAllah. Thanks for reading. Take care.

Love,
Mylia :)

No comments:

Post a Comment